28 Mayıs 2012 Pazartesi

pretty little liars&sevimli küçük yalancılar

pretty little liars'ın geçen yıl hamileliğimin ilk dönemlerinde birkaç bölümünü izlemiştim. o dönem işten gelince dinlenme-uyuma isteği ağır basınca devamını getiremedim ama hepte merak ettim. kuzenimde kitap serisini görünce yusufu uyuturken okumaya vakit bulduğum için almıştım. evet hitap ettiği kitle teenage olsa da uyum sağlayabiliyorum:)
sevimli küçük yalancılar kitabı dizinin neredeyse 3 bölümünde falan olan olayları anlatıyor. kitabı bitirdiğimde serinin 2. kitabını okumak yerine diziyi kaldığım yerden izlemek istedim.

yusufun öğle uykusu benimde kendime ayırdığım zaman. mümkünse temizlik yemek gibi gündelik işler yerine beni mutlu edecek şeyler yapmaya çalışıyorum. son günlerde en büyük keyfim yanıma kahve ya da çay ve yiyecek bişeyler alıp dizi keyfi yapmak.
bu arada dizi çoook heyecanlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder