19 Ocak 2013 Cumartesi

homeland


homeland için şimdiye kadar izlediğim en iyi dizilerden biri diyebilirim. preson break ve lost'u da sevmiştim ama homeland başka etkiledi beni, çoğu gece rüyama bile girdi.
elimizde 2 sezon 24 bölüm olunca, eşimle istersek 1 sezonu 1 günde bitirebilme kapasitesine sahipken yavaş yavaş izledik, tadını çıkara çıkara. 
nedense brody bize çok sempatik geldi, carrie sinir bozucu, jess bana göre çok hoş eşime göre nefret edilmesi gerekendi. derken dün 2. sezon finalini izledik. yeni sezon ne zaman çekilir bilmiyorum ama izlemeyen varsa şiddetle tavsiye ederim. 

4 yorum:

  1. Bende dızımı yenı bıtırmıs ve ondan guzel dızı bulamam ne ızleyecegım sımdı dıye dusunurken postunu gordum :) Tavsıyene uyup bende baslıyorum en kısa zamanda o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka izleyin, pişman olmazsınız:) bende sizin dizinizi merak ettim şimdi.

      Sil
  2. Başlıyacağım o zaman bende :) Benim izlediğim dizi de Breaking Bad'di.Hatta blogumda post hazırlamıştım.
    http://bordoduslerim.blogspot.com/2012/12/breaking-bad.html attığım linkte var bir göz atın isterseniz.Benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde dizi arayışındaydık, şimdi hemen bakıyorum.

      Sil