20 Şubat 2012 Pazartesi

haftasonu..

bu haftasonunu evde yeğenini çok seven, kucağından indirmek istemeyen bir dayı olunca kendime bolca vakit ayırarak dinlenerek geçirdim, uzun zamandır mutfakta geçirdiğim zaman hızlıca birkaç yemeği yapmak kadardı, cumartesi mutfak maceram başarısız bi sufle denemesiyle sonuçlandı, sufleler fırında o kadar kabardı ki inince hemen söndü, küçücük kaldı üzerine de dondurma koyunca sanki bişey yiyomuş ama aslında yemiyomuş gibi bişey oldu, yedikten sonra eşimle kardeşimin yorumu, ilginç bişeydi oldu.

eşim istediğim bu kitapları almış, bu ara okumaya fırsat bulabilecekmiyim bilmiyorum ama mart sonunda planladığımız memleket ziyaretinde okuyabilceğim zamanım olacak.

gezgo'dan aldığım ayakkabılar cumartesi geldi, çoook beğendim.kargoyu verirken kargocunun yüzündeki artık buraya gelmek istemiyorum ifadesini görünce internet alışverişlerime bu aylık nokta koymaya karar verdim.yumikom iyice hareketlendi, artık anakucağında tutmak imkansız sürekli kalkmak bişeylere uzanmak eline almak istiyo ve bebek firarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder