7 Ekim 2011 Cuma

bebek bekleyenler bilir, en eğlenceli kısım hazırlıklar kısmı. odasını hazırlamak, kıyafet almak, alınacaklar listesi yapmak herbiri ayrı zevkli. tabi hatalarda kaçınılmaz. mesela aynı aya ait bi çok kıyafet almışım, bi çoğunu bir kere giydirdim, bazılarını daha giyemedi bile.
ben bazı büyük hazırlıklar için 32. haftayı beklemiştim, izne ayrılınca bol bol gezip alırım diye. ama planlamadığım bişey oldu, 31. haftadan sonra erken doğum tehditinden hep dinlenmem gerekti. bu dönemde kardeşim bana yardıma geldi. evden çıkamadığımız için kardeşim sıkıntıdan keçelere merak sardı. bu kapı süsünü rüzgar bebekte görmüştüm, eminönünden alınmış. benim gitme fırsatım olmadığı için kardeşimle oğluma uyarladık. kardeşim bebişin odası için başka şeylerde yaptı, fikir olması açısından onlarıda vakit buldukça paylaşacağım. ama önce biraz uyumaya vakit bulmam lazım:)

4 yorum:

  1. çok güzel yaa :) becerebilsem de ben de yapabilsem keke :( bu arada artık yavaş yavaş alış verişi hızlandırmam lazım.son zamana bırakmayayım istiyorum.Bebek arabası,beşik,kıyafetler ve daha nicesi...ne alcam nerden başlıcam işin içinden çıkamıyorum bazen :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel heyecanlar bunlar..ben 38.haftamdayım ve artık biran önce minik kelebeğime kavuşmak istiyorum.odasına girip eşyalarını koklayarak mest oluyorum:)kuzum gelmeden kokusu geldi evimize...Allah isteyen herkese yaşamayı nasip etsin bu duyguları...bebeğinizi hayırla,sağlıkla büyütmenizi dilerim..bundan sonra takipteyim:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş buu, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ayşenur, bence de son zamana bırakma hatta 32. haftaya girmeden herşey tamam olsun. kıyafet hemen büyüdüğü için çok alma, araba ve puset çok önemli, hastaneye götürdüğünde işine yarayacak.

    filiz, çok az kalmış inşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz meleğinize. bizde sizin bebişle postlarınızı okuruz.

    yemyeşildeniz, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil