2 Mayıs 2011 Pazartesi

20+1. hafta...


keşke daha sık yazabilecek enerjim olsa. geri dönüp bakınca herşey daha net görülür o zaman, daha kalıcı.
arada rastlayınca onlarca boş ajandamın içinde yazılmış bikaç nota ne kadar da mutlu oluyorum, nasıl da hissediyorum o anları.
yazıyım ki, bebeğimde mutlu olsun okuyunca, kim bilir belki hisseder.
meleğim içimde büyüyor, galiba ben yorulunca oda yoruluyor, hareketlerini daha az hissettiriyor, ama akşama kadar evde geçirdiğim bi günde kanat çırpışlarını o kadar çok hissediyorum ki, her hareketinde heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor.
geçen hafta çarşamba doktor kontrolüne gittik. minik melek elini kafasına koymuş bi güzel uyuyodu, doktor uyandırmak için dürtse de uyanmadı,çok şükür herşey yolunda, gelişimi testleri çok iyi.
sonuda güzel olsun, mutlu biten film gibi:)

8 yorum:

  1. Tebrik ederim biraz geç de olsa:) Herşeyin yolunda olmasına sevindim:))) Kolaylıklar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  2. ayy canım nasıl sevindim anlatamam,hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin,sana bebeğinle birlikte keyifli bir yolculuk dilerim...dualarımdasın artık :) kavuşmanızı sabırsızlıkla bekleyeceğiz :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim!Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah!Bugünler bir daha geri gelmiyor,tadını çıkarmaya bak.İnsanın karnında bebeğini hissetmesi muhteşem bir şey!

    YanıtlaSil
  4. kirpikteki gözyaşı; çokk teşekkür ederim.

    sümeyyecimm; lütfen unutma, duaya çook ihtiyacım var, çok teşekkürler.

    kitapkurdu; teşekkür ederim, bu günler geri gelmiyo evet ama maalesef hamilelikte testleri, kontrolleri beklerken stresli geçiyo:(

    zeynepcimm; aminnnn:))

    YanıtlaSil
  5. ayy çok heyecanlı yavrum yaa annesi uzanınca azıcık kestirmek istemişti ayy ne güzel heyecanlar bunlar:)) allah sağlıkla mutlulukla güzelliklerle şansla sevgiyle tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  6. nisan başında yazdığın yazıyı görmemişim. o yüzden geç de olsa hayırlısı olsun.
    çok ama çok sevindim:)
    Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  7. tarih84; aminnn inşallah, Allah herkese nasip etsin inşallah:)

    ankara düşleri; çook teşekkür ederim, aminn.

    YanıtlaSil