12 Ağustos 2010 Perşembe

tatil notları....

bol koşuşturmalı ve hareketli bi tatil geçirdim.

tatilimizin ilk bölümünü:) ağva da geçirdik; deniz, doğa, nehir çok güzel derken 3. gün çok kötü hasta olmam sonucu istanbula döndük. eve zor attık kendimizi. memleketime ailemin yanına gitmeyi de bir gün erteledik.

ağva çok güzeldi, tahmin ettiğim gibi bi çok şeyi unutmuşum, yakında bulunan marketler bu konuda bana çok yardımcı oldu:)

ikinci bölümde:) memleketimde ailemin yanındaydık. nerdeyse hergün piknik yaptık, kitap okudum, akraba ziyaretleri ve bitmek tükenmek bilmeyen aile muhabbetleri... sanırım asıl tatil bu.

7 ağustosta arkadaşımın düğünü için ankaraya gittik, bir gün kaldık, inanılmaz sıcaktı. akşam dönüşte babam arabayı bi yerde durdurdu. karanlıkta yıldızlar o kadar çok ve parlaktı ki tatilin en güzel görseli buydu. manzara büyüleyiciydi. kanımca bu manzarayı tekrar görmek için uzun zaman bekliyeceğim.

tekrar memlekete döndüğümüzde annem, halam, babannem, ben, kardeşim ramazan için mantı, sarma hazırladık, babannemde bisürü bazlama yaptı, sahur için. koskocaman bi bavulda bisürü yiyecekle döndük eve.

8 saatlik yolu biraz uyuyarak biraz müzik dinleyerek geçirdim. gripinin 5 şarkısını üstüste yirmi defa dinlemişimdir. 3 ve 4 ten sonra 5 te harika olmuş, 6 yı şimdiden merak ettim.

haa bide bi akşam piknikte kocamla tepeden küçük şehrimi izlerken "memleketim biçok konuda geri kalmış olabilir ama insanlık bakımından çok ileri" dedim:)

off anne bu gece evde sen varmışsın gibi hissettim, sahuru sen hazırlayıp beni uyandıracaksın gibi:( ailemi şimdiden çoooooook özledim:(